שוטרי מחוז ש"י חילצו היום (חמישי) חייל צה"ל מהעיירה תרקומיא שברשות הפלסטינית, לאחר שהתקבל דיווח ממנגנוני הביטחון על אדם במדי צה"ל שנמצא אזוק בלב העיירה. החייל, תושב הדרום המשרת בשירות סדיר, הועבר למקום מבטחים בתחנת המשטרה בחברון. מבדיקה ראשונית עולה כי הרקע לאירוע פלילי, וכי החייל לא היה חמוש. הדיווח הועבר למשטרה הצבאית החוקרת, שצפויה לקבל את המשך הטיפול במקרה.