מניית ספייס אקס של אילון מאסק המשיכה לרדת בפעם השלישית ברציפות בנאסד"ק, הפעם ב-16.4%. למעשה, בשלושת ימי המסחר האחרונים צללה המניה ב-25%. אלפבית ירדה ב-5% אחרי עזיבת נועם שזיר ל-OpenAI. מנגד, אינטל ממשיכה להתחזק, ועלתה ב-5.2%. במקביל, נאסד"ק ירד ב-1.3%, S&P 500 ב-0.4% ודאו ג'ונס עלה ב-0.3%.פנייה לכתב/תמצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו על זה