Enerji ve Tabii Kaynaklar Bakanı Alparslan Bayraktar, Türkiye'nin elektrifikasyonu enerji stratejisinin merkezine koyduğunu belirterek, bu yıl kasımda Antalya'da Türkiye ev sahipliğinde düzenlenecek Birleşmiş Milletler (BM) İklim Değişikliği Çerçeve Sözleşmesi 31. Taraflar Konferansı'nda (COP31) enerji dönüşümüne ilişkin yeni hedeflerin açıklanacağını söyledi.