İçişleri Bakanı Mustafa Çiftçi’den MHP Nevşehir İl Başkanlığı’na Ziyaret

Wait 5 sec.

Nevşehir programı kapsamında kentte çeşitli temaslarda bulunan İçişleri Bakanı Mustafa Çiftçi, Milliyetçi Hareket Partisi (MHP) Nevşehir İl Başkanlığı’nı ziyaret ederek teşkilat mensuplarıyla bir araya geldi.MHP Nevşehir İl Başkanlığı binasında gerçekleşen ziyarette, MHP Grup Başkanvekili ve Nevşehir Milletvekili Prof. Dr. Filiz Kılıç, MHP Nevşehir İl Başkanı Adnan Doğu, MHP Merkez İlçe Başkanı Serkan Oduncu, KAÇEP Başkanı Tülay Ceviz, Ülkü Ocakları Nevşehir İl Başkanı Mehmet Uçar, belediye başkanları ile il ve ilçe yönetim kurulu üyeleri hazır bulundu.Ziyarette Nevşehir’in gündemine ilişkin değerlendirmelerde bulunulurken, teşkilat çalışmaları ve kentte yürütülen hizmetler üzerine görüş alışverişi yapıldı. Samimi bir atmosferde gerçekleşen buluşmada teşkilat mensupları Bakan Çiftçi ile sohbet etme fırsatı buldu.MHP Nevşehir İl Başkanı Adnan Doğu, ziyarete ilişkin yaptığı açıklamada, İçişleri Bakanı Mustafa Çiftçi’yi il başkanlığında ağırlamaktan memnuniyet duyduklarını belirterek, nazik ziyaretleri dolayısıyla Bakan Çiftçi’ye teşekkür etti. Bakan Çiftçi: “Birlik ve Beraberlik İçinde Türkiye Yüzyılı Hedeflerine Yürüyoruz”İçişleri Bakanı Mustafa Çiftçi, Nevşehir programı kapsamında MHP Nevşehir İl Başkanlığı’nı ziyaret ederek teşkilat mensuplarıyla bir araya geldi.Ziyaret sonrası açıklamalarda bulunan Bakan Çiftçi, Cumhur İttifakı’nın güçlü birliktelik anlayışına dikkat çekerek şehrin ihtiyaçları, vatandaşların beklentileri ve Türkiye Yüzyılı hedefleri doğrultusunda yürütülen çalışmaların değerlendirildiğini ifade etti.Bakan Çiftçi açıklamasında, “Cumhur İttifakı'nın ortaya koyduğu güçlü birliktelik anlayışı doğrultusunda; şehrimizin ihtiyaçlarını, vatandaşlarımızın beklentilerini ve Türkiye Yüzyılı hedeflerimiz kapsamında yürüttüğümüz çalışmaları değerlendirdik” dedi.Birlik ve beraberlik vurgusu yapan Çiftçi, “Birliğimizi muhafaza ederek, ortak hedeflere aynı kararlılıkla yürümeye; devletimizin gücünü, milletimizin duasıyla buluşturmaya devam edeceğiz” ifadelerini kullandı.Ziyaretin ev sahipliğini yapan İl Başkanı Adnan Doğu ve teşkilat mensuplarına teşekkür eden Bakan Çiftçi, “Nazik ev sahiplikleri dolayısıyla İl Başkanımız Sayın Adnan Doğu'ya ve teşkilat mensuplarımıza teşekkür ediyorum” dedi.Bakan Çiftçi, açıklamasını “Yüce Rabbim ülkemizin istikbalini aydınlık, yarınlarını güçlü eylesin” sözleriyle tamamladı.Ziyaret, günün anısına çekilen hatıra fotoğraflarının ardından sona erdi.