לקראת גזר הדין במשפטו של עמית אלמוג, שהורשע ברצח מאיה ווישניאק, הוצבו שלטי ענק בתל אביב ברמת גן, וסמוך לביתו. במיזם "הבושה עוברת צד" ביקשו להחזיר את דמותה של מאיה למרכז השיח הציבורי ולהזכיר: "מאחורי כל תיק פלילי יש חיים שנגדעו ומשפחה שממתינה לצדק"