השר סמוטריץ' לערוץ 7: נישאר בלבנון שנים

Wait 5 sec.

ז' בתמוז תשפ"ו  22.06.26, 12:13בראיון לערוץ 7 אמר שר האוצר בצלאל סמוטריץ' כי ישראל תישאר בדרום לבנון כל עוד חיזבאללה לא יתפרק מנשקו, ושיבח את הישגי לוחמי צה"ל בלחימה. הוא המליץ בנוסף "שאף אחד לא יעשה סיבוב ציני-פוליטי על הגב של הלוחמים כדי לקושש עוד כמה לייקים ואולי להצליח בבחירות".לכתבה המלאה