Gaziantep-Şanlıurfa otoyolunda seyir halindeki bir tır, bilinmeyen nedenle çıkan yangın sonucu tamamen yanarak kullanılamaz hale geldi. Sürücü kendini dışarı atarken, itfaiye ekipleri yangını söndürdü ve soruşturma başlatıldı.