דיווח: קטאר וערב הסעודית יקחו חלק במנגנון הפסקת האש בלבנון

Wait 5 sec.

מקור דיפלומטי ערבי אמר היום (שני) לערוץ הלבנוני אל־ג'דיד כי התפקיד הקטארי במנגנון המוצע ייעשה בתיאום עם ערב הסעודית ויתמקד בשלב הראשון בהטמעת הפסקת האש. לדבריו, סוגיית מנגנון הנסיגה תידון בוושינגטון, וערב הסעודית פעלה כדי להבטיח שלבנון לא תיעקף בהסדרים עתידיים.