שתי מכליות-על נכנסו למפרץ דרך הורמוז להעמסת נפט

Wait 5 sec.

שתי מכליות-על נכנסו היום (שני) למפרץ דרך מצר הורמוז כדי להעמיס ארבעה מיליון חביות נפט. אחת מהמכליות עושה את דרכה לנמל בצרה שבעיראק, כך עולה מנתוני מעקב אחר כלי שיט.