A Milli Futbol Takımımızın 24 yıllık hasreti sonra erdirerek Dünya Kupası'na katılması yurt genelinde büyük coşkuyla karşılanmıştı. Ne yazık ki gruplarda oynadığımız Avustralya ve Paraguay maçlarının ardından kupaya veda ettik. Geride ise TFF Başkanı İbrahim Hacıosmanoğlu'nun futbolculara vermeyi söylediği 'villa' meselesi kaldı.