شفقنا- سیبیاس نیوز میگوید: اکثر آمریکاییها طرفدار پایان دادن به درگیری با ایران هستند، در حالی که همچنان در مورد اینکه آیا ایالات متحده برنامه هستهای تهران را به طور دائم متوقف کرده است یا خیر، تردید وجود دارد.به گزارش سرویس ترجمه شفقنا؛ آناتولی نوشت: یک نظرسنجی که در ایالات متحده انجام شد، نشان داد که ۳۷٪ از آمریکاییها معتقدند که توافق حاصل شده به نفع ایران است.سیبیاس نیوز و YouGov این نظرسنجی را بین ۱۷ تا ۱۹ ژوئن با شرکت ۲۵۱۹ بزرگسال آمریکایی در مورد توافق حاصل شده با ایران انجام دادند. طبق این نظرسنجی، ۳۷٪ از پاسخدهندگان گفتند که معتقدند این توافق «برای ایران بهتر» است، در حالی که ۲۲٪ گفتند که «برای ایالات متحده بهتر» است. حدود ۷۸٪ از پاسخدهندگان هم گفتند که از پایان دادن به درگیری بین آمریکا و ایران حمایت میکنند، در حالی که ۲۲٪ از ادامه درگیری «تا زمانی که ایران تسلیم شود» حمایت میکنند.وقتی از آنها پرسیده شد که آیا ایران در ماههای آینده تهدیدی برای منطقه ایجاد خواهد کرد، ۵۹٪ گفتند «احتمالاً/قطعاً» و ۴۰٪ گفتند «احتمالاً/قطعاً» تهدیدی ایجاد نخواهد کرد. در مورد اینکه آیا درگیری با ایران برای آمریکا ارزش هزینه کردن را داشته است یا خیر، ۳۱٪ پاسخ «بله» دادند، در حالی که ۶۹٪ پاسخ «خیر» دادند.در همین حال، ۳۶٪ از پاسخدهندگان از نحوه برخورد دونالد ترامپ، با وضعیت مربوط به ایران رضایت داشتند، در حالی که ۶۴٪ آن را رد کردند.خبر را در آناتولی ببینیدنوشته یک نظرسنجی: ۳۷ درصد از آمریکاییها میگویند ایران از توافق با آمریکا سود بیشتری برده است اولین بار در خبرگزاری بینالمللی شفقنا | خبرگزاری شیعیان، فتاوای آیتالله سیستانی و مرجعیت، آخرین اخبار ایران و جهان. پدیدار شد.