Γ. Στάσσης: Η ΔΕΗ είναι ήδη μια νέα εταιρεία, είναι ηγέτης στη Νοτιοανατολική Ευρώπη

Wait 5 sec.

"Χρονιά ορόσημο" για τον όμιλο χαρακτήρισε το 2025 ο πρόεδρος και CEO της ΔΕΗ, Γιώργος Στάσσης, στην Τακτική Γ.Σ. της εταιρείας. Εγκρίθηκε το μέρισμα 0,60 ευρώ ανά μετοχή.