Erzincan'ın Kemaliye ilçesinde her yıl düzenlenen Şükür ve Buluşma Programı, kaymakam, savcı, hakim ve vatandaşların katılımıyla gerçekleştirildi. Programda şükür kurbanı kesildi, dualar edildi ve birlik beraberlik vurgusu yapıldı.