Alevi canlarımızı asla ihmal etmedik

Wait 5 sec.

Cumhurbaşkanı Tayyip Erdoğan, “Kerbela’nın acısını yüreğimizde hâlâ taşıyoruz. Kerbela’nın hüznünü, burukluğunu, gam ve melalini kalbimizin derinliklerinde hâlâ hissediyoruz. Gönüller Sultanı’nın ‘Benim dünyadaki çiçeğim’ diyerek öpüp kokladığı Hazreti Hüseyin Efendimizin ve yârenlerinin şehit edilmesinin kederini tam 14 asırdır o günkü gibi yaşıyoruz” dedi.