ישראל נסוגה מחלק מאזור החיץ שלה בדרום לבנון, כך אמר היום (חמישי) גורם במחלקת המדינה של ארצות הברית לרויטרס. "כעת על הכוחות המזוינים של לבנון להיכנס לאזור שממנו נסוגה ישראל", אמר הגורם. הוא מסר כי הנסיגה הישראלית היא מעשה של "מחווה של רצון טוב" כלפי ממשלת לבנון.