سه قاضی دیوان کیفری بین‌المللی از دولت ترامپ به دلیل تحریم‌های «غیرقانونی» شکایت کردند

Wait 5 sec.

شفقنا- قضات دیوان بین المللی کیفری به خاطر تحریم‌های غیرقانونی از دولت ترامپ شکایت کردند.به گزارش سرویس ترجمه شفقنا؛ الجزیره نوشت: سه قاضی دیوان کیفری بین‌المللی (ICC) در دادگاه فدرال منهتن، از دولت ترامپ به دلیل تحریم‌های اعمال شده علیه خود در سال گذشته شکایت کرده‌اند. در این شکایت، قضات – کیمبرلی پروست از کانادا، سولومی بالونگی بوسا از اوگاندا و گانسو از بنین – ترامپ را به اعمال «فشار فراقضایی» با «هدف قرار دادن منافع مالی و سایر منافع شخصی آنها» متهم می‌کنند.آنها می‌گویند رئیس جمهور ایالات متحده در تلاش است تا «آنها را به خاطر تصمیمات قضایی قبلی» دادگاه، از جمله احکام بازداشت بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر اسرائیل، و تصمیم به آغاز تحقیقات در مورد جنایات جنگی ادعایی مرتکب شده توسط نیروهای آمریکایی در افغانستان، مجازات کند.تحریم‌های آمریکا می‌تواند توانایی یک فرد را برای انجام فعالیت‌های روزمره به شدت محدود کند. افراد تحریم شده عموماً قادر به انجام امور بانکی با موسسات مالی مرتبط با ایالات متحده نیستند و دسترسی به طیف وسیعی از خدمات آنلاین، از جمله آمازون و گوگل را از دست می‌دهند. این محدودیت‌ها می‌تواند دریافت حقوق از کارفرما یا سفر بین‌المللی را برای افراد آسیب‌دیده بسیار دشوار کند.نوشته سه قاضی دیوان کیفری بین‌المللی از دولت ترامپ به دلیل تحریم‌های «غیرقانونی» شکایت کردند اولین بار در خبرگزاری بین‌المللی شفقنا | خبرگزاری شیعیان، فتاوای آیت‌الله سیستانی و مرجعیت، آخرین اخبار ایران و جهان. پدیدار شد.