י' בתמוז תשפ"ו 25.06.26, 10:39נתב"ג צפוי לרשום היום את תנועת הנוסעים הגבוהה ביותר מאז מבצע "שאגת הארי", עם יותר מ־75 אלף נוסעים בטיסות בין־לאומיות נכנסות ויוצאות. בחודש יולי צפויים לעבור בו יותר מ־2 מיליון נוסעים.