Nevşehir'de 2025-2026 eğitim öğretim yılının sona ermesiyle 59 bin 434 öğrenci karne sevinci yaşadı. Karne dağıtım töreninde birinci sınıf öğrencisinin 'Büyüyünce vali olmak istiyorum' sözleri tebessüm ettirdi.