Nevşehir Külliyesi Hacı Süleyman Köybaşı Camii'nde, Muharrem ayının manevi iklimi dolayısıyla cuma namazı sonrasında hatim ve mevlit programı gerçekleştirilecek. Programın ardından cami cemaati ve vatandaşlara aşure ikramında bulunulacak.Birlik, beraberlik ve paylaşma kültürünü yaşatmayı amaçlayan etkinlikte, Muharrem ayının manevi atmosferi hep birlikte idrak edilecek. Düzenlenecek programla toplumsal dayanışmanın güçlendirilmesi ve vatandaşların bir araya gelmesi hedefleniyor.Programa Nevşehir Valisi Hüseyin Kök'ün de katılması beklenirken, Nevşehir Külliyesi yetkilileri tüm vatandaşları cuma namazı sonrası gerçekleştirilecek hatim, mevlit ve aşure ikramına davet etti.