در حالی که ایران و آمریکا یکدیگر را به نقض تفاهمنامه آتشبس متهم میکنند و از حملات متقابل به اهداف یکدیگر خبر دادهاند، سازمان تجارت دریایی بریتانیا هم روز شنبه اعلام کرد که یک نفتکش دیگر مورد اصابت پرتابهای ناشناس در تنگه هرمز قرار گرفته، اما همه خدمه سالم هستند و هیچ آسیب زیستمحیطی گزارش نشده است.