הרמטכ"ל נפגש עם רבנים מישיבות ההסדר: "עמד על כך שיש לממש את פקודת השירות המשותף"

Wait 5 sec.

ט' בתמוז תשפ"ו  24.06.26, 8:37הרמטכ"ל, אייל זמיר, קיים אתמול (שלישי) מפגש עם רבני ישיבות ההסדר.מצה"ל נמסר כי "הרמטכ"ל עמד על כך שאחת מאבני היסוד לשילוב מגוון רחב של אוכלוסיות בשירות היא מימוש פקודת השירות המשותף - המאפשרת שירות זה לצד זה ולא זה על חשבון זה - ושמירה על כבודם של כלל המשרתים".