Katar Başbakanı Şeyh Muhammed bin Abdulrahman Al-Sani, ülkede tesisin hasar görmemiş kısımlarından birkaç hafta içinde normal sıvılaştırılmış doğalgaz üretimine dönmeyi planladıklarını belirtti.