השר קיש על חוק הגיוס: החמצה של הממשלה, מי שלא לומד תורה חייב להתגייס

Wait 5 sec.

ט' בתמוז תשפ"ו  24.06.26, 7:38שר החינוך יואב קיש התייחס בראיון ברשת ב' לאי-העברת חוק הגיוס, והגדיר זאת כהחמצה גדולה של הממשלה, לאור הצורך הדחוף של צה"ל באלפי לוחמים חדשים."לא רואה בעיה בחוק שקובע את חשיבות לימוד התורה. פספוס גדול שלא העברנו חוק גיוס", אמר קיש, שפירט את עמדתו לגבי חלוקת הנטל: "צה"ל חייב אלפי לוחמים חדשים. הממשלה הזו החמיצה את ההזדמנות. חייב להיות שינוי תרבותי עמוק בחברה החרדית. מי שלומד - פטור מגיוס ומי שלא לומד - צריך להתגייס".