Türkiye'nin tahıl ambarı Konya Ovası'nda arpa hasadı başladı. Uzmanlar, bu yıl düzenli yağışlar sayesinde son 10 yılın en yüksek rekoltesinin elde edileceğini belirtiyor. Çiftçilere acele etmemeleri ve ürünlerini TMO'ya teslim etmeleri çağrısı yapıldı.