Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu ABD-İran savaşının başından bu yana Türk sahipli 11 geminin Hürmüz Boğazı'nı güvenli şekilde geçerek körfezden ayrıldığını 7 geminin ise bekleyişinin sürdüğünü belirtti.