2025 yılı cirosu 3 milyon lira ve üzerinde olan işletmelerin e-Fatura ve e-Arşiv sistemine geçiş için tanınan süre 1 Temmuz'da sona eriyor. Gelir İdaresi Başkanlığı'nın düzenlemesi kapsamında çok sayıda sektör için elektronik fatura kullanımı zorunlu hale gelirken, yükümlülüğe uymayarak kağıt fatura düzenlemeye devam eden işletmelere 17 milyon liraya kadar ceza uygulanabilecek.