Eğitim-Bir-Sen Nevşehir 2 No’lu Üniversite Şubesi, kuruluş sürecinin tamamlanmasının ardından ilk yönetim kurulu toplantısını gerçekleştirdi. Toplantıda, önümüzdeki döneme ilişkin hedefler, sendikal çalışmalar ve üniversite çalışanlarının sorunları ele alındı.Eğitim-Bir-Sen Nevşehir 2 No’lu Üniversite Şubesi, yeni yapılanmasının ardından ilk yönetim kurulu toplantısını Şube Başkanı Doç. Dr. Ertuğrul Ceylan başkanlığında gerçekleştirdi.Toplantıda şubenin gelecek dönem çalışma planları, teşkilatlanma faaliyetleri ve sendikal hedefleri detaylı şekilde değerlendirildi. Üniversite çalışanlarının sosyal, ekonomik ve özlük haklarının geliştirilmesine yönelik atılacak adımlar gündemin önemli başlıkları arasında yer aldı. “Üniversite Çalışanlarının Sesi Olmaya Devam Edeceğiz”Toplantının açılışında konuşan Şube Başkanı Doç. Dr. Ertuğrul Ceylan, Nevşehir’de üniversite çalışanlarının hak ve menfaatlerini korumak için yoğun bir çalışma yürüteceklerini ifade etti.Ceylan, Eğitim-Bir-Sen’in sendikal anlayışını üniversite çalışanlarıyla daha güçlü şekilde buluşturmayı hedeflediklerini belirterek, “Birlik, dayanışma ve istişare kültürü içerisinde hareket ederek üniversite çalışanlarımızın sesi olmaya devam edeceğiz. Eğitim çalışanlarımızın kazanımlarını korumak ve yeni kazanımlar elde etmek için kararlılıkla çalışacağız” dedi.Gündemde Teşkilatlanma ve Personel SorunlarıToplantıda ayrıca üye çalışmaları, teşkilatlanma faaliyetleri ve üniversite personelinin karşılaştığı güncel sorunlar ele alındı. Katılımcılar, çözüm önerileri üzerine karşılıklı görüş alışverişinde bulundu.Eğitim-Bir-Sen Nevşehir 2 No’lu Üniversite Şubesi yönetimi, önümüzdeki dönemde üniversite çalışanlarının sosyal, ekonomik ve özlük haklarının geliştirilmesine yönelik çalışmaların kararlılıkla sürdürüleceğini bildirdi.