שגריר איראן באו"ם: התקדמות טובה בשיחות עם ארצות הברית

Wait 5 sec.

שגריר איראן באו"ם בז'נבה, עלי בחרייני, אמר היום (שלישי) כי חלה התקדמות טובה במשא ומתן בין ארצות הברית לאיראן בשיחות הסכם השלום בשווייץ. לדבריו, "עמיתינו המשיכו אתמול בשיחות טובות מאוד ברמה הטכנית". בחרייני הוסיף כי בימים הקרובים יוקמו שתי קבוצות עבודה, שיעסקו בהסרת הסנקציות נגד איראן ובסוגיות הקשורות לפעילות הגרעינית האיראנית.