ABD ile İran arasındaki gerilimin azalmasıyla birlikte, armatörler ve ticaret şirketleri küresel petrol ticaretinin en kritik geçiş noktası olan Hürmüz Boğazı’nı yeniden yoğun şekilde kullanmaya başladı.