הולכת רגל בת 14 נפצעה היום (ראשון) בינוני מפגיעת כלי רכב בשדרות יצחק הנשיא באשדוד. צוותי מד"א העניקו לה טיפול רפואי ופינו אותה לבית החולים אסותא בעיר.