Safranbolu'da Muharrem Ayında Aşure İkramı

Wait 5 sec.

Kastamonu Vakıflar Bölge Müdürlüğü, muharrem ayı dolayısıyla Safranbolu Ulu Cami bahçesinde stant kurarak cuma namazı çıkışında vatandaşlara aşure ikramında bulundu. Etkinlikte geleneksel tatlı, birlik ve beraberlik mesajlarıyla dağıtıldı.