Bursa, Balıkesir, Çanakkale, Kütahya, Eskişehir, Yalova ve Bilecik'te öğrenciler karnelerini alarak yaz tatiline girdi. Valiler ve protokol üyeleri çeşitli okullarda düzenlenen törenlere katılarak öğrencilere karnelerini dağıttı ve iyi tatiller diledi.