Hürmüz Boğazı'nın yeniden deniz trafiğine açılmasının ardından Güney Kore bağlantılı 8 geminin daha boğazdan güvenli şekilde geçtiği, mahsur kalan gemi sayısının 5'e düştüğü bildirildi.