İzmir, Denizli, Uşak, Manisa ve Aydın'da düzenlenen törenlerle öğrenciler karnelerini alarak yaz tatiline girdi. Valiler, kaymakamlar ve diğer protokol üyelerinin katıldığı etkinliklerde öğrencilere karneleri ve hediyeleri verilirken, halk oyunları gösterileri sunuldu. Yetkililer, öğrencilere tatilde kitap okumaları tavsiyesinde bulundu.