Seferihisar Cumhuriyet Başsavcılığı'nca yürütülen soruşturma kapsamında dün sabah gözaltına alınan Seferihisar Belediye Başkanı İsmail Yetişkin'in hemşiresi, gözaltı sürecinde yapılan 4 saatlik diyalizin yetersiz kaldığını ifade etti. Hemşire; Yetişkin'in şeker, diyabet ve kalp hastası olduğunu belirterek, yaklaşık dört yıldır 8 saatlik ev diyalizi uygulandığını söyledi.