Ekvador'un Almanya'yı 2-1 mağlup ettiği karşılaşmanın ardından konuşan Fenerbahçe'nin eski futbolcusu Enner Valencia, Fenerbahçe taraftarlarına ''Fenerbahçe'yi çok özlüyorum. Umarım her zaman işleri çok iyi gider'' şeklinde mesaj yolladı.