فرماندهی مرکزی آمریکا: دو ناو هواپیمابر آمریکایی به عملیات خود در خاورمیانه ادامه می‌دهند

Wait 5 sec.

شفقنا- فرماندهی مرکزی آمریکا اعلام کرد که «ناو هواپیمابر جرج بوش در دریای عرب در حال تردد و دریانوردی است».به گزارش شفقنا، الجزیره نوشت: این فرماندهی تأکید کرد که «دو ناو هواپیمابر آمریکایی به عملیات خود در خاورمیانه ادامه می‌دهند، در حالی که نیروهای آمریکایی همچنان حاضر و در حالت هوشیاری هستند.»پیش‌تر رئیس‌جمهور آمریکا، دونالد ترامپ، ادعا کرده بود که «ایران به‌طور کامل و نهایی با بالاترین سطح بازرسی هسته‌ای برای مدت بسیار طولانی (تا بی‌نهایت) موافقت کرده است. این موضوع «شفافیت هسته‌ای» را تضمین می‌کند.»او همچنین ادعا کرد: «بر اساس این موضوع و سایر امتیازاتی که ایران ارائه داده است، من موافقت کردم که تنگه هرمز باز بماند و هیچ محاصره دریایی اضافی اعمال نشود.»وی افزود: «با این حال، همه کشتی‌ها در موقعیت‌های خود باقی می‌مانند، برای احتیاط در برابر احتمال اعمال مجدد محاصره؛ هرچند در حال حاضر این احتمال بسیار بعید به نظر می‌رسد.»  نوشته فرماندهی مرکزی آمریکا: دو ناو هواپیمابر آمریکایی به عملیات خود در خاورمیانه ادامه می‌دهند اولین بار در خبرگزاری بین‌المللی شفقنا | خبرگزاری شیعیان، فتاوای آیت‌الله سیستانی و مرجعیت، آخرین اخبار ایران و جهان. پدیدار شد.