פועל בן 40 נפצע היום (שלישי) לאחר שנפל מגובה במהלך עבודתו באתר בניה באופקים.צוותי מד"א העניקו לו טיפול רפואי במקום ופינו לבית החולים סורוקה כשהוא במצב בינוני ועם חבלת ראש.