Hâkimler ve Savcılar Kurulu (HSK) 2. Dairesi, kamuoyunda "Ergenekon Davası" olarak bilinen yargılama sürecinde görev alan hâkim ve savcılar hakkındaki disiplin soruşturmasını tamamladı. HSK, 62 hakim ve savcıyı meslekten ihraç etti.