לאחר איום של חלק מרבני ישיבות ההסדר שתלמידיהם לא יתגייסו יותר לחיל השריון - בשל פיילוט לשילוב לוחמות בטנקים - נפגשו נציגי הישיבות עם הרמטכ"ל והודיעו שהתלמידים יתייצבו בלשכות הגיוס כרגיל באוגוסט. איגוד ישיבות ההסדר: "הייתה פגישה משמעותית, עלו עקרונות לפתרון הבעיות"