שר החוץ האיראני, עבאס עראקצ'י, סיפר לפני זמן קצר (חמישי) כי ניהל שיחה פורייה עם עומאן. הוא הדגיש כי שתי המדינות ינהלו דיאלוג "כדי להגדיר את המנהל העתידי והשירותים הימיים במצר הורמוז". "אנו נחושים ונעשה זאת בדיון עם שכנינו", הבהיר.