סגן נשיא ארה"ב, ג'יי די ואנס, אמר כי וושינגטון וטהראן הסכימו להקים ערוץ תקשורת ישיר עם משמרות המהפכה האיראניים (IRGC), במטרה להפחית את הסיכון לעימותים נוספים.בריאיון לאתר הבריטי הימני UnHerd אמר ואנס כי במסגרת ההסדר ייפגשו בדוחה, קטאר, גורמים צבאיים איראנים ואמריקנים כדי ליישב מחלוקות."הם אמרו: 'בסדר, נשלח מישהו ממשמרות המהפכה לשבת בדוחה עם מישהו מפיקוד המרכז של ארה"ב (CENTCOM), וכך נפתור הרבה מהמחלוקות האלה'", תיאר ואנס את השיחות עם הגורמים האיראנים.ואנס הוסיף כי גם איחוד האמירויות פתחה ערוצי תקשורת חדשים עם איראן - ערוצים שלדבריו לא התקיימו בעבר - ובהם גם קשרים עם משמרות המהפכה.לדבריו, איחוד האמירויות "מקיימת שיחות עם האיראנים שמעולם לא התקיימו בעבר, כולל עם משמרות המהפכה, בנוגע לסוגים שונים של תמריצים כלכליים".