אחרי שהעירייה החליטה שלא לקיים את מצעד הגאווה, מאות הגיעו למצעד עצמאי שיזמו פעילי "הקשת החיפאית": "יצאנו לרחוב כמו בכל שנה כדי שכולם ייראו שלא נוותר על מקומנו בעיר״. במקביל, מארגנות המצעד במצפה רמון סיפרו ל-ynet על המתיחות ביישוב: "המצפה עבר בעשור האחרון תהליך של הקצנה, השקט מתעתע"