Βανς: Οι Φρουροί της Επανάστασης και ο στρατός των ΗΠΑ θα έχουν επαφές για την αποφυγή συγκρούσεων

Wait 5 sec.

"Είπαν: "Εντάξει, καλά, θα στείλουμε κάποιον από τους Φρουρούς της Επανάστασης να συναντηθεί στη Ντόχα με κάποιον από τη CENTCOM", και έτσι θα επιλύσουμε πολλές από αυτές τις διαφορές".