צה"ל חיסל מחבלי חיזבאללה שהיוו איום על כוחות הפועלים בדרום לבנון

Wait 5 sec.

מוקדם יותר היום (חמישי), כוחות צוות הקרב החטיבתי גולני בפיקוד אוגדה 36 הפועלים בזוטר א-שרקייה, זיהו חמישה מחבלי חיזבאללה שהיוו איום על הכוחות הפועלים בתוך המרחב הביטחוני. באירוע נוסף, כוחות צוות הקרב של חטיבת הקומנדו הפועלים ברכס עלי טאהר, זיהו מחבל חמוש מהארגון שהיווה איום על הכוחות הפועלים במרחב הביטחוני. מיד לאחר מכן, חיל האוויר תקף והכוחות בשטח ירו לעבר המחבלים וחיסלו אותם להסרת האיום.