Κέρδη άνω του 1% για τον χρυσό με "καύσιμο" τον πληθωρισμό των ΗΠΑ

Wait 5 sec.

Απώλειες για το δολάριο και για τις αποδόσεις των ομολόγων του Δημοσίου.