JOIN FeedMan BOT
Home
Blog
Support
Κέρδη άνω του 1% για τον χρυσό με "καύσιμο" τον πληθωρισμό των ΗΠΑ
Wait 5 sec.
Read post on capital.gr
Απώλειες για το δολάριο και για τις αποδόσεις των ομολόγων του Δημοσίου.