Türkiye Kamu-Sen Genel Başkanı Önder Kahveci, "Enflasyon farkına ek olarak refah payı istiyoruz. Kayıpların telafi edildiği, büyümeden pay alınan ve maaşların enflasyona karşı korunduğu kalıcı bir sistem talep ediyoruz." dedi.