קים ג'ונג און: "מציידים את חיל הים של צפון קוריאה בנשק גרעיני"

Wait 5 sec.

שליט צפון קוריאה קים ג'ונג און הודיע כי ארצו "מציידת את חיל הים בנשק גרעיני", כך דיווחה סוכנות הידיעות הממלכתית KCNA. לדבריו, "התוכנית מתקדמת לפי לוח הזמנים ונועדה להבטיח שהכוח הגרעיני שלנו יהיה ערוך למגוון פעולות יעילות. זהו כיוון אסטרטגי בעל חשיבות מכרעת". קים אמר את הדברים בטקס כניסתה לשירות של ספינת המלחמה Choe Hyon בנמל נאמפו, והוסיף כי צפון קוריאה מתכננת לבנות ספינות מלחמה אסטרטגיות במשקל 10,000 טונות.פנייה לכתב/תמצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו על זה