הסנאט בארה"ב קרא לטראמפ להסיג את הכוחות האמריקניים מהעימות מול איראן

Wait 5 sec.

הסנאט בארה"ב אישר אתמול (שלישי) ברוב 50 מול 48 הצעה הקוראת לנשיא דונלד טראמפ להסיג את הכוחות האמריקניים מהעימות מול איראן. ארבעה סנאטורים רפובליקנים - ראנד פול, סוזן קולינס, ליסה מורקובסקי וביל קאסידי - הצטרפו לדמוקרטים ותמכו במהלך, בעוד הסנאטור הדמוקרטי גון פטרמן הצביע נגד. ההחלטה אינה מחייבת מבחינה משפטית, אך מהווה נזיפה פוליטית משמעותית בבית הלבן והבעת ספק גוברת בקונגרס לגבי המשך המעורבות הצבאית מול איראן.