ראש מועצת גליל עליון: "מברך כל הסדר מדיני - בתנאי שיביא ביטחון ויציבות"

Wait 5 sec.

אסף לנגלבן, ראש המועצה האזורית גליל עליון, התייחס לפני זמן קצר (שבת) להסכם שנחתם אמש בין ישראל ולבנון. "אנחנו חפצי שלום, אבל גם חפצי חיים. לכן נברך כל הסדר מדיני ובתנאי שהוא יביאו איתו ביטחון ויציבות", אמר. הוא הוסיף כי "יש לנו אחריות להסתכל למציאות בעיניים. תושבי הגליל למדו שהבטחות לא מספיקות. רק נוכחות ביטחונית חזקה, פירוז אמיתי ואכיפה אפקטיבית יאפשרו להחזיר את תחושת הביטחון".לנגלבן סיכם והבהיר: "המבחן היחיד הוא מבחן התוצאה: ביטחון אמיתי לתושבי הצפון, לאורך זמן. בשבוע אחד של שקט הצפון מתמלא לאט במטיילים, זה בדיוק מה שהכלכלה והתיירות שלנו צריכות כדי לפרוח".